Bel ons via +31 6 42307170 of +32 14650638


Veel gestelde vragen

Selecteer een vraag

1 Levering
1a Wanneer en door wie wordt mijn bestelling geleverd?
1b Bestelling op een ander adres laten bezorgen?
1c Kan ik mijn bestelling afhalen?
1d Wat betaal ik aan verzendkosten?
1e Verkeerd of beschadigd product ontvangen. Wat nu?

2 Bestellen
2a Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?
2b Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
2c Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
2d Kan ik mijn bestelling afhalen?
2eGewenste maat staat er niet bij, kan ik deze nog bestellen?

3 Betalen
3a Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
3b Ik krijg een foutmelding bij betalen. Wat nu?
3c Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?

4 Contact
4a Waar vind ik de bedrijfsgegevens van Kapoentje Kinderkleding?
4b Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
4c Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

5 Ruilen & Retourneren
5a Hoe kan ik artikelen ruilen en retourneren?

6 Klachten
6a Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Antwoorden

 

1a
Bestellingen worden onmiddellijk na ontvangst van betaling, doch uiterlijk binnen drie werkdagen verzonden. Zodra uw bestellng is verzonden, ontvangt u hierover bericht per e-mail. De meest actuele status van uw bestelling kunt u nakijken bij ‘Mijn Account’ en natuurlijk kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Voor het verzenden van bestellingen maakt Kapoentje Kinderkleding gebruik van de 24-uursregeling van Postnl en bpost.

1b
Wil je een bestelling op een ander adres laten bezorgen? Dan hoef je alleen het afleveradres aan te passen. Login via 'Mijn account’ om het nieuwe afleveradres toe te voegen. Ook tijdens het bestelproces kun je nog een ander afleveradres opgeven.

1c
Indien gewenst, kunt u uw bestelling af komen halen in onze stenen winkel in Poppel. U hoeft dan geen verzendkosten te betalen. Kies bij het afronden van uw bestelling voor ‘contant bij afhalen’. Er zullen dan geen verzendkosten aangerekend worden en Kapoentje Kinderkleding.nl neemt contact met u op wanneer het u schikt de bestelling af te komen halen.

1d
Nederland en België: Voor bestellingen naar Nederland en België rekent Kapoentje Kinderkleding een vast tarief van 3,95 euro aan verzendkosten. Voor bestellingen boven de 100 euro worden voor Nederland en België GEEN verzendkosten in rekening gebracht.

Overige-landen: Voor bestellingen naar de overige landen rekent Kapoentje Kinderkleding een vast tarief van 9,95 euro aan verzendkosten.

1e
Wij verzoeken u de klacht binnen enkele dagen aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Wij zullen dan in overleg met u het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

2a
Zodra u een bestelling geplaatst hebt, wordt een melding gegeven of de bestelling gelukt is en ontvangt u per e-mail een bevestiging. Ook kunt u inloggen en naar ‘Mijn Account’ gaan om je bestelling te bekijken; dit gaat alleen als u een account heeft aangemaakt.

2b
In je account kun je de meest actuele status van al je bestellingen bekijken. Login en ga naar het besteloverzicht in ‘Mijn Account’ om de status van je bestelling te bekijken.

2c
In je account kun je bestellingen wijzigen tot het moment dat je bestelling in verwerking is genomen. Login en ga naar het besteloverzicht in ‘Mijn Account’. Zie je bij de bestelling een wijzigbutton staan, dan kan deze nog gewijzigd worden. Is de bestelling al verwerkt, neem dan contact op met onze klantenservice.

2d
Indien gewenst, kunt u uw bestelling af komen halen in onze stenen winkel in Poppel. U hoeft dan geen verzendkosten te betalen. Kies bij het afronden van uw bestelling voor ‘contant bij ophalen’. Er zullen dan geen verzendkosten aangerekend worden en Kapoentje Kinderkleding.nl neemt contact met u op wanneer het u schikt de bestelling af te komen halen.

2e
Zit uw maat er niet meer tussen? Wij komen eenmaal per week bij de groothandel! Stuur ons een e-mail met artikelnummer, kleur, gewenste maat en titel van het artikel.U ontvangt van ons binnen enkele dagen bericht of het gewenste artikel weer voorradig is.

3a

Betaling geschiedt altijd geheel vooraf. Wij hanteren diversen gemakkelijke manieren van online betalen die allemaal via de veilige betaalprovider MULTISAFEPAY verlopen. We ondersteunen iDEAL, Mister Cash, GiroPay, Paypal, Overboeking, Creditcard-betalingen of u kunt het contact betalen bij afhalen. U betaalt nooit extra kosten voor de gekozen betalingswijze.

3b
Indien u problemen heeft met betalen kunt u contact opnemen via onze contactpagina. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

3c
Nee, bestellingen bij Kapoentje Kinderkleding dienen op voorhand betaald te worden.

4a
Onze bedrijfsgegevens vindt u op de contactpagina

4b
Wilt u contact opnemen met onze klantenservice? Via onze contactpagina kunt u contact met ons opnemen.

4c
Klant is koning en daarom staan wij u ook graag telefonisch te woord:
+32 14 65 06 38 of +31 6 42307170.

5a
Wij hopen dat uw bestelling naar wens is, indien er toch iets geruild of geretourneerd moet worden, kunt u dat doen door betreffende artikel(en) eerst aan te melden via ons retourformulier. U ontvangt vervolgens van ons binnen 24 uur hiervan een bevestiging met verdere gegevens. Lees meer>>

6a
Heeft u een klacht, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, wordt deze zo snel mogelijk in behandeling genomen.

 

 

Kapoentje KinderkledingKapoentje KinderkledingKapoentje KinderkledingKapoentje Kinderkleding