Bel ons via +31 6 42307170 of +32 14650638


Algemene voorwaarden 


1. Algemeen
1.1 De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten met betrekking tot online bestellingen tussen Kapoentje Kinderkleding (hierna te noemen Kapoentje) en de klant.
1.2 Kapoentje heeft te allen tijde het recht deze algemene voorwaarden en de inhoud van haar website te wijzigen.
1.3 Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant zich, zonder voorbehoud, akkoord met de algemene voorwaarden.

2. Prijzen en aanbiedingen
2.1 De bij de artikelen genoemde prijzen zijn in euro's, inclusief BTW. Verzendkosten zijn niet bij de genoemde prijzen inbegrepen.
Kapoentje is niet aansprakelijk voor de gevolgen van zet-, type en/of programmeer- of programmafouten in haar website. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.
2.3 Aanbiedingen zijn slechts geldig zolang de voorraad strekt en gedurende de daarvoor aangegeven looptijd.

3. Betaling
3.1 Na een bestelling ontvangt de klant direct een bevestiging per e-mail met daarin de totale kosten, inclusief verzendkosten en ordernummer vermeld.
3.2 Betaling geschiedt altijd geheel vooraf. Wij hanteren diversen gemakkelijke manieren van online betalen die allemaal via de veilige betaalprovider MULTISAFEPAY verlopen. We ondersteunen iDEAL, Mister Cash, GiroPay, Paypal, Overboeking, Creditcard-betalingen Visa en Mastercard, Direct e-banking of u kunt het contact betalen bij afhalen. U betaalt nooit extra kosten voor de gekozen betalingswijze.
3.3 De volledige betaling van uw bestelling dient te geschieden binnen zeven werkdagen na orderdatum. Artikelen worden gedurende deze periode voor de klant gereserveerd. Na zeven werkdagen neemt Kapoentje per mail contact op of de betaling onderweg is of dat er afgezien wordt van de bestelling. Indien binnen 48 uur niet wordt gereageerd op de herinnering worden de artikelen teruggeplaatst in de winkel. De klant krijgt een annulerings berichtper e-mail en kan indien gewenst een nieuwe bestelling plaatsen.

4. Verzendkosten
4.1 Nederland en België: Voor bestellingen naar Nederland en België rekent Kapoentje een vast tarief van 3,95 euro aan verzendkosten. Voor bestellingen boven de 100 euro worden voor bestemming Nederland en België GEEN verzendkosten in rekening gebracht.
Overige-landen: Voor bestellingen naar de overige landen rekent Kapoentje een vast tarief van 9,95 euro aan verzendkosten.

5. Levering
5.1 Behoudens overmacht en eventuele, uitdrukkelijk op de website aangegeven perioden, waarbinnen naar zeggen Kapoentje geen verzending zal plaatsvinden, streeft Kapoentje ernaar ernaar bestellingen onmiddellijk, doch uiterlijk drie werkdagen na ontvangst van betaling*, te verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u hierover bericht per e-mail. De meest actuele status van uw bestelling kunt u nakijken bij ‘Mijn Account’ en natuurlijk kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice.
*Om uw bestelling te kunnen verwerken, dient Kapoentje uw betaling eerst ontvangen te hebben. Tussen de afboeking van uw rekening en de bijboeking op onze rekening via een overschrijving kan enige werkdagen verschil zitten. Uw order wordt in behandeling genomen op het moment dat Kapoentje uw betaling ontvangen heeft. Geniet van de voordelen van betalen via iDEAL, Mister Cash, GiroPay, Direct e-banking,  Paypal, of Creditcard-betalingen waarbij uw betaling meteen is bijgeschreven en uw order dus onmiddellijk verzonden kan worden!
5.2 Kapoentje zal er alles aan doen zich aan deze levertijd te houden maar is mede-afhankelijk van PostNL, Kiala en bpost en kan derhalve geen garanties geven.
5.3 De klant ontvangt een bericht per e-mail op het moment dat Kapoentje de bestelling verstuurt.

6. Annuleren
Iedere bestelling kan, zonder kosten, binnen 24 uur nadat de klant de bestelling heeft geplaatst worden geannuleerd. De klant dient hiertoe een e-mail te sturen aan info@kapoentjekinderkleding.nl. De orderannulering zal per e-mail bevestigd worden. Indien de klant de geannuleerde bestelling reeds heeft voldaan, wordt het betaalde bedrag retour gestort door Kapoentje op het opgegeven rekeningnummer.

7. Ruilen en Retourneren
7.1 Wij doen er alles aan om u via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd of geruild worden, met uitzondering van de artikelen met het megasale-label.  Indien meer dan de helft van de bestelling geretourneerd wordt, behouden wij ons het recht voor in plaats van geld hiervoor een kortingsbon uit te geven.
7.2 Condities retourneren:
Gelieve uw retour(en) aan te melden via ons retourformulier. Na aanmelding van uw retouren ontvangt u per e-mail een bevestiging met aanvullende informatie.
- De artikelen, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding op het bezorgadres aan ons teruggezonden worden.
- Het te retourneren artikel moet indien rederlijkerwijs mogelijk nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd en wordt niet teruggenomen indien het artikel 1. gedragen en/of gewassen is, 2. u zelf hebt getracht een gebrek te herstellen.
7.3 Frankeren retourzending:
De kosten van het verzenden van de retouren naar Kapoentje komen geheel voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van de klacht anders overeengekomen. U dient uw retour(en) te allen tijde voldoende te frankeren! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons NIET in ontvangst genomen en derhalve NIET gecrediteerd.
7.4 Adressering retourzending:
Artikelen die vanuit Nederland retour gestuurd worden kunnen naar het volgende Nederlands adres gestuurd worden: Bredaseweg 469, 5036 NA TILBURG.
Artikelen die vanuit België of een ander land dan Nederland retour gestuurd worden, kunnen naar het volgende Belgisch adres gestuurd worden: Steenweg Baarle 46, 2382 POPPEL (RAVELS) BELGIE
7.5 Verwerking van uw retourzending:
De aanmeldig van uw retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retouren wordt teruggestort op uw rekening zodra wij de retouren in goede orde hebben ontvangen.
 
8. Privacy
8.1 Kapoentje respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.
8.2 Kapoentje zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
8.3 Klanten die een bestelling plaatsen bij Kapoentje ontvangen automatisch de nieuwsbrief. Afmelden kan via info@kapoentjekinderkleding.nl

9. Klachtenafhandeling
Kapoentje streeft naar optimale tevredenheid bij haar klanten.
Mocht er onverhoopt een klacht zijn, dan wordt Kapoentje hierover graag op de hoogte gebracht via e-mail; info@kapoentjekinderkleding.nl of via de telefoon: 0032 14 650638 / 0031 6 42307170. Kapoentje zal in overleg met de klant het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

10. Auteursrecht
Alle rechten zijn voorbehouden. Niets uit deze webpagina mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreid zonder schriftelijke toestemming van Kapoentje.

Kapoentje Kinderkleding
Steenweg Baarle 46
2382 Poppel (Ravels), België
Tel.: +31 6 42307170 / +32 14 650638
info@kapoentjekinderkleding.nl
www.kapoentjekinderkleding.nl
Ondernemingsnummer: BE 0635.802.237